سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت دانشگاه های کشور به برکت انقلاب است

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت: وزارت علوم تلاش خواهد کرد تا بتواند منویات و آرمان‌های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه‌ها را محقق سازد.

هاشم داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان کشور گفت : رشد، توسعه، پیشرفت و تحول عظیم دانشگاه‌های کشور به برکت انقلاب اسلامی و نگاه ژرف اندیش امام راحل است.

 وی برنامه‌های جامع و تحول آفرین مرجعیت علمی، سند چشم انداز، نقشه جامع علمی، حمایت از نخبگان علمی و استعداد‌های درخشان و طرح‌های دانش بنیان را از جمله برنامه‌های راهبردی مقام معظم رهبری در عرصه علم و دانش برشمرد.

او خاطرنشان ساخت: منظومه فکری رهبری در موضوع دانش افزایی و اهتمام به رشد و توسعه مراکز آموزش عالی باعث شد با توجه به همه تحریم‌ها و دشمنی ها، ایران در بسیاری از عرصه‌های مختلف علمی جزو برترین‌های دنیا باشد و این روند علمی با همین شتاب به زودی منویات رهبری در موضوع ترجمه معکوس را در پی خواهد داشت.

داداش پور در ادامه افزود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی از دانشگاه به عنوان ضربان سنج حیات ملی جامعه نام می‌برند و نگاه‌های نافذ ایشان مسئولیت دانشگاه‌ها را بیشتر می‌کند و وزارت علوم تلاش خواهد کرد تا بتواند منویات و آرمان‌های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه‌ها را محقق سازد و ارتباط دانشگاه با جامعه را روز به روز به عنوان سوزن بانان قطار حرکت کشور تقویت کند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.