سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

تعاملات میان ایران و پاکستان الگوی خوبی برای کشور‌های مسلمان است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در دیدار ناوگروه ارتش پاکستان گفت: تعاملات میان ایران و پاکستان الگوی خوبی برای کشور‌های مسلمان است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در این دیدار که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به وجود ارتباطات مناسب میان کشور‌های پاکستان و جمهوری اسلامی ایران، گفت: ظرفیت‌های جهان اسلام بسیار گسترده است که می‌توان با افزایش ارتباطات و روابط مستحکم سیاسی و اقتصادی، از این ظرفیت‌ها به نفع کشور‌های منطقه و در راستای منافع مشترک این کشور‌ها استفاده کرد.

او تامین پایدار امنیت منطقه را در راستای منافع مشترک توصیف کرد و گفت: قرن‌هاست که خود کشور‌های مسلمان امنیت منطقه را تامین و حفظ کرده‌اند و امروز با عنایت به قدرت‌های جهان اسلام و توانمندی ارتش کشور‌های پاکستان و جمهوری اسلامی، می‌توان این امنیت پایدار را به ارمغان آورد.

عبادی‌زاده گفت: در میان ارتش‌های مسلمان، ایران و پاکستان دو قدرتی هستند که می‌توانند در راستای تامین امنیت نقش آفرینی کنند به همین جهت تقویت مناسبات میان این دو کشور برادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

او ارتباطات و تعاملات میان ایران و پاکستان را در راستای منافع جهان اسلام دانست و گفت: کشورهای مسلمان به واسطه دارا بودن‌ ظرفیت‌های نظانی، سیاسی و اقتصادی که دارند می‌توانند نقش مهمی را در جهان ایفا کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.