سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 واگذاری زمین رایگان به ۲۱۹ نفر در طرح مسکن جوانان قشم

در ششمین مرحله طرح مسکن جوانان جزیره قشم، ۱۰۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین رایگان برای ۲۱۹ جوان در دو روستای دیرستان و زیرانگ واگذار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: طرح مسکن جوانان قشم در روستای دیرستان به وسعت ۴۸ هزار متر مربع برای ۹۶ جوان و در روستای زیرانگ به وسعت ۶۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع برای ۱۲۳ جوان بومی اجرایی شده است.

افشار فتح الهی گفت: از ابتدای نهضت ساخت مسکن جوانان در شهرستان قشم تاکنون، سازمان منطقه آزاد ۱۶۰ هکتار زمین به ۳ هزار و ۵۰۰ جوان در ۳۸ روستای قشم واگذار کرده است.

او گفت: واگذاری این زمین‌ها به همراه نقشه، طرح و زیرسازی اولیه به صورت رایگان در اختیار جوانان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با همکاری بنیاد مسکن در اختیار قرار دادن وام قرض الحسنه ۵ درصدی برای ساخت مسکن نیز یکی دیگر از امتیازاتی است که برای جوانان قشمی در نظر گرفته ایم.

فتح الهی گفت: با توجه به جمعیت، شهرستان قشم در واگذاری این وسعت از زمین با این شیوه، ارائه تسهیلات و سرعت ساخت، در سطح کشور نمونه است.

او گفت: در هفته‌های آینده پس از واگذاری زمین به روستاها، جوانان شش شهر قشم نیز از موهبت دریافت زمین رایگان بهره مند می‌شوند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برای صاحب‌خانه کردن جوانان جزیره، عزم و همتی بزرگ لازم بود که تنها در این دولت اجرایی شد.

احمد مرادی از پیگیری‌های فتح الهی در این زمینه قدردانی کرد و گفت: باید از همه سطوح مدیریتی که در این راه همکاری کردند، قدردانی کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان نیز گفت: گران‌ترین محصول سبد هر خانواده، مسکن است که به لطف و همکاری نهاد‌های مختلف این مهم در جزیره قشم به‌خوبی محقق شده است.

شهریار نوری زاده گفت: پرداخت وام به جوانان تا سقف ۲ میلیارد ریال و بازپرداخت ۲۰ ساله با معرفی بنیاد مسکن به بانک‌های عامل از هم اکنون در حال اجرا است.

برچسب ها: طرح مسکن جوانان ، قشم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.