سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولیت آستان حضرت معصومه (س):

نظرات مراجع تقلید مورد توجه دولت قرار گیرد

آیت الله سید محمد سعیدی گفت: نظرات مراجع تقلید مشاوره‌های خوبی برای دولت است و باید این مشاوره‌ها مورد اهتمام دولت باشد.

 آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان حضرت معصومه (س) روز پنجشنبه در دیدار احمد وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: قم از اهل‌بیت (ع) به ما رسیده است و هر شهری از شهر‌های دنیا که مزار اهل‌بیت در آن است، ظرفیت بزرگی است که باید از آن استفاده کنیم.

وی حرم حضرت معصومه (س) را از استثنائات ذکر کرد و افزود: در کل حرم‌های اهل‌بیت (ع) یک بانو مجرد از آل الله مدفون است که در سه عرصه حضور در مدینه، هجرت از مدینه و استقرار کریمه اهل‌بیت (ع) در قم دارای آثار و برکات بوده است.

وی ابراز داشت: برای ایجاد نشاط و شادی گاهی اوقات دلسوزان ما طرح و برنامه از دیگران بر می‌دارند و قصد اجرا دارند و این در حالیست که باید یک مقداری با ملاحظه کار کرد.

سعیدی ادامه داد: تلاش عده‌ای برای خاموش کردن امور معنوی در جامعه را باید مدنظر داشته باشیم و نمی‌توان برای نشاط در جامعه از دیگران الگو گرفت و تشخیص این که چه کاری باید انجام داد و چه کاری را نباید انجام داد، مسئله مهمی است که باید بر اساس نظر، ولی فقیه امت اسلامی است.

وی هم چنین نظرات مراجع تقلید را برای دولت، مشاوره‌های خوب ذکر کرد، که باید مورد اهتمام دولت باشد.

وزیر کشور هم در این دیدار گفت: در مسائل ملی بزرگ‌ترین مساله این است که با یکپارچگی بین همه اقوام و گروه‌ها که دل در گرو نظام و رهبری دارند کار‌ها را جلو ببریم.

وحیدی افزود: دشمن دنبال این است که سوء استفاده کند و تلاش می‌کند نشاط اجتماعی را هدف بگیرد و ما باید جامعه‌ای با نشاط داشته باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.