سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش‌از هزار واحد مسکونی کارگری در سیستان و بلوچستان آماده تحویل است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی کارگری که در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث شده تا پایان سال به متقاضیان تحویل می‌شود.

حامد آرامش گفت: در طرح نهضت ملی مسکن، ۵۲ شرکت تعاونی کار ساخت ۷۳ طرح مسکونی را در شهر‌های زاهدان، ایرانشهر و چابهار بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه تعداد واحد‌های در دست احداث توسط تعاونی‌ها ۹ هزار و ۶۴۳ واحد است، افزود: در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ۱۲ هزار نفر در استان شغل ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از تحویل یک‌هزار و ۱۴۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا پایان سال در زاهدان خبر داد و گفت: این واحد‌های مسکونی توسط ۱۶ شرکت تعاونی مسکن کارگری و کارمندی احداث شده است.

وی یادآور شد: سیستان و بلوچستان به خاطر عملکرد مطلوب شرکت‌های تعاونی، رتبه یک کشور را در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب کرده است.

آرامش افزود: تاکید ما به شرکت‌های تعاونی مسکن بر استفاده از ظرفیت تولیدی‌های داخل استان و سپس تولیدی‌های شرکت‌های تعاونی برای تهیه ملزومات ساخت و ساز و تجهیز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن بود که خوشبختانه توسط شرکت‌های تعاونی با اقبال روبرو شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.