سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترسیم چشم انداز توسعه استان کرمانشاه با طرح ۱۰ سوال از مدیران

استاندار کرمانشاه بر تحول برنامه محور در استان تاکید کرد و با طرح ۱۰ سوال از همه مدیران خواست برای ترسیم چشم انداز توسعه استان به این سوالات پاسخ دقیق و شفاف بدهند.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جمع مدیران استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری،در قالب ۱۰ سوال خواستار ارائه وضعیت و برنامه تحولی ادارات در بازه ۳ و ۶ ماهه شد و گفت : مدیران و معاونان ادارات باید این برنامه را امضا و به اجرای آن متعهد شوند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه مدیران باید به صورت علمی و کارشناسی به سوالات پاسخ دهند، از آنان خواست براساس ترتیب و اولویت سه نقطه قوت و سه نقطه ضعف اداره تحت مدیریت خود و سه فرصت ویژه و طلایی در حوزه کاری خود را که باید حتما مورد توجه و استفاده قرار گیرد، عنوان کنند.

صحرایی از مدیران خواست سه تهدید جدی و آسیب زا در حوزه کاری که باید حتما مورد توجه و مدیریت قرار گیرد را عنوان کنند و دست کم هفت شاخص مهم و دقیق آماری که نشان دهنده وضعیت فعلی حوزه ماموریتی باشد را به ترتیب اهمیت بیان کنند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه گفت: همه مدیران باید به این سوال هم پاسخ دهید که در طول سه ماه و نیم آینده (نیمه اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) آمار و شاخص‌هایی که بیان شد را به چه میزان می‌توانید ارتقاء دهید و در طول شش ماه و نیم آینده (روز ملی کرمانشاه ۱۴۰۲) آمار و شاخص‌هایی که بیان می‌شود به چه میزان می‌تواند ارتقاء بخشد.

صحرایی در ادامه طرح سوالاتش از مدیران خواست سه برنامه ویژه و اثرگذار را که اداره تحت مدیریت تا روز ملی کرمانشاه (پنجم مرداد) انجام خواهد داد و روز شمار آن را می‌توان در معرض دید و ارزیابی مردم قرار داد، معرفی کنند.

وی از مدیران خواست از دیدگاه استانی و فراتر از اداره خودتان، سه پیشنهاد پیشران و اثرگذار را برای استان کرمانشاه به ترتیب اولویت و اهمیت ذکر کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.