سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از بانوان شاخص در اجتماع بانوان تمدن ساز در اراک

اجتماع بانوان تمدن ساز به مناسبت هفته گرامیداشت مقام مادر و زن در اراک برگزار شد.

اجتماع بانوان تمدن ساز به مناسبت ایام ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و هفته گرامیداشت مقام مادر و زن برگزار و در این مراسم از بانوان شاخص شهرستان اراک با اهدا لوح و هدایایی قدردانی شد.

دکتر مهدی هادی از سخنرانان برجسته کشوری سخنران این مراسم بود و جشن و برنامه‌های شاد و متنوع از جمله برنامه‌های این جشن بود.

علیرضا شعبانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: همچنین ویژه برنامه شکوه مادری هم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و میلاد با سعادت حضرت زهرا سلام الله برگزار می‌شود.

شعبانی افزود این مراسم امروز چهارشنبه ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۵ در فرهنگسرای شهر اراک واقع در شهر صنعتی برگزار می‌شودو میهمان ویژه این برنامه بانو صادقی کارشناس امور تربیتی و مادر ۹ فرزند است.

 او با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی با محوریت بانوان به ویژه دختران جوان گفت: بانوان نقش موثری در تربیت فرزندان و نسل‌های آینده، ترویج فرهنگ و معارف دینی و اسلامی و همچنین تقویت اعتقادات و اندیشه‌های افراد دارد به همین دلیل برگزاری برنامه‌های مختلف با محوریت بانوان و ارج نهادن به زحمات آنان امری ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.