سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی صیاد دل‌ها در اصفهان به اکران رسید

فیلم آب از آتش، روایتی از زندگی شهید صیاد شیرازی در روز‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در اصفهان، دهه فجر اکران می‌شود.

 فیلم نیمه بلند آب از آتش را جمال احمدی، فیلم‌ساز اصفهانی در همان مکان‌های وقوع داستان در شهر اصفهان فیلم‌برداری کرده است.

او توضیح داد: فیلم آب از آتش، بخشی از زندگی صیاد شیرازی و روز‌های منتهی به انقلاب را در اصفهان روایت می‌کند و داستان اعتراض ایشان به کتک زدن جوانان ارتشی را به تصویر می‌کشد.

کارگردان فیلم «آب از آتش»، ادامه داد: ایده ساخت فیلم با مطالعه کتاب «ناگفته‌های جنگ» و مصاحبه‌های شهید صیاد شیرازی گرفته و دیالوگ‌ها از متن‌ها و سخنان شهید استخراج شده که توسط راوی خوانده می‌شود.

احمدی اضافه کرد: درواقع ما سینما را به خدمت بیان و روایت شهید صیاد درآوردیم و همین موضوع ویژگی خاص و فنی این کار است.
او با اشاره به اینکه این فیلم، ۲۶ دی در پردیس سینمایی چهارباغ رونمایی شد، بهترین زمان پخش آن را، دهه فجر انقلاب دانست و گفت: فیلم حرف‌هایی نیز برای امروز ما دارد، به همین دلیل برای پخش فیلم به این مناسبت و ایجاد حلقه‌های گفتگو بر محور آن در دهه فجر در تلاش هستیم.

این کارگردان اصفهانی اظهار کرد: فیلم با ترکیبی از عوامل متخصص و باتجربه از اصفهان و تهران، همچنین گروهی از جوانان و نوجوانانی اصفهان و در همان محل‌های وقوع داستان در شهر اصفهان فیلم‌برداری شده و ازاین‌جهت برای مخاطب جذابیت دارد.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.