سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد داوطلبان کنکور در سردشت ۳۵ درصد کاهش یافت

سرپرست اداره آموزش و پرورش سردشت گفت: برای نخستین مرحله کنکور ۱۴۰۲ از این شهرستان یک هزار و ۴۱۳ نفر ثبت نام کردند که تعداد داوطلبان نسبت به تیر ماه امسال ۳۵ درصد کاهش دارد.

اسکندر علیزاده سرپرست اداره آموزش و پرورش سردشت گفت: از مجموع ثبت‌نام کنندگان کنکور سراسری در این شهرستان ۶۲۱ داوطلب مرد و ۷۹۲ داوطلب زن هستند.

وی با بیان اینکه این آزمون علمی بزرگ همچون سایر شهر‌های سراسر کشور در چهار گروه آزمایشی برگزار می‌شود، افزود: گروه آزمایشی علوم انسانی با ۶۵۱ نفر داوطلب، بیشترین شرکت کننده را در سردشت به خود اختصاص داده است.

سرپرست اداره آموزش و پرورش سردشت اضافه کرد: در این شهرستان برای شرکت در گروه آزمایشی علوم تجربی ۶۳۲ نفر، زبان خارجی ۶۵ نفر، ریاضی و فیزیک ۴۳ نفر و هنر ۲۲ نفر ثبت نام کرده‌اند.

وی افزود: آزمون کنکور سراسری از روز پنجشنبه ۲۹ دی ماه آغاز و تا عصر جمعه ۳۰ دی در پنج حوزه و در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.
به گفته وی، امسال بیش از ۱۵۰ ناظر، مراقب و هماهنگ کننده، مسوولیت برگزاری آزمون کنکور سراسری در این شهرستان را بر عهده دارند.

علیزاده تاکید کرد: جهت رفع نواقص و مشکلات ثبت نامی و دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۲۶ دی تا چهارشنبه ۲۸ دی باجه رفع نواقص با یک نفر متخصص فناوری در ساختمان اداره آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

وی گفت: هماهنگی و همکاری‌های لازم انجام گرفته و آمادگی کامل جهت برگزاری آزمون در فضای آرام و مناسب وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.