سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۳۰ هزار تنی آبزیان از بندر بوشهر با راه‌اندازی خط کشتیرانی

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر گفت: با راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر امارات متحده عربی زمینه صادرات ۳۰ هزار تن میگو پرورشی استان بوشهر فراهم شده است.

خورشید گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از بهبود فضای کسب‌وکار براساس ظرفیت‌های اقتصادی استان خبر داد و اظهار داشت: رفع محدودیت کالا‌های وارداتی یکی از درخواست‌های فعالان اقتصادی است که در این راستا در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تدابیر ویژه اتخاذ شد.

وی رفع محدودیت در واردات کالا براساس نیاز صاحبان صنایع را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: افزایش صادرات به بازار هدف یکی از سیاست‌های سال جاری است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر حوزه خدماتی و بازرگانی را از عمده مشاغل استان بوشهر دانست و بیان کرد: ظرفیت استان بوشهر در حوزه اقتصاد دریایی بسیار حائز اهمیت است که در این راستا زیرساخت‌های بندری و گمرکی توسعه یافته است.

گزدرازی از راه‌اندازی جشنواره و نمایشگاه خرما و آبزیان در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه و جشنواره خرما در بوشهر راه‌اندازی شده و اوایل اسفند نیز جشنواره آبزیان به‌صورت بین‌المللی ایجاد می‌شود.

وی یکی از دغدغه‌های مهم صادرکنندگان را توسعه زیرساخت‌های بندری دانست و خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از صادرکنندگان امکانات لازم برای تحقق مطالبات بازرگانان محقق شده است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از راه‌اندازی خط کشتیرانی بوشهر امارات متحده عربی خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این خط کشتیرانی زمینه صادرات ۳۰ هزار تن میگو پرورشی استان بوشهر با کشتی یخچالی فراهم شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.