سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

اجرای برنامه‌های دهه فجر در قالب طرح ایران امیدوار

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: عمق بخشیدن به بینش انقلابی دانش آموزان مهمترین هدف از اجرای برنامه های دهه فجر در مدارس است.

حسنعلی میرعبدی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته دانش آموزان و فرهنگیان ستاد دهه فجر ۱۴۰۱ اظهار کرد: نوآوری در برنامه ریزی و اجرای مراسم دهه فجر امسال موضوعی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر مشارکت فعال مدارس غیردولتی در اجرای برنامه های دهه فجر، ادامه داد: به منظور نظارت بر اجرای صحیح برنامه های این دهه لازم است تیم های بازدیدی و ناظران استانی به شهرستانها و مناطق اعزام شوند.

میرعبدی با تاکید بر برگزاری مراسم این دهه با محوریت دانش آموزان گفت: همه مدارس باید با رویکرد تربیتی، پرورشی و اثربخش همراه بانوآوری مجری برنامه های دهه فجر باشند.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت والدین در کنار دانش آموزان در برگزاری مراسم و برنامه های دهه فجر مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تمامی برنامه ها در قالب طرح ایران امیدوار ارائه خواهد شد، ادامه داد: در این دهه دانش آموز باید در کف کلاس درس حلاوت دهه فجر انقلاب را درک کند.

میرعبدی تصریح کرد: برنامه های دهه فجر از مقطع پیش دبستانی تا متوسطه دوم باید با محتوی مناسب برنامه ریزی و ارائه شود. همچنین برنامه ویژه مدارس شبانه روزی نیز پیش بینی شود.

میرعبدی خاطر نشان کرد: پیوست رسانه ای لازمه اجرای هر چه بهتر هر برنامه است چرا که موجب می‌شود مبحث تبیین به شایستگی محقق شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.