سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سردشت

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شهرستان سردشت، خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق سلاح و کشف ۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شهرستان سردشت، خبر داد و در ابن رابطه گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اشخاصی به هویت معلوم در زمینه قاچاق و فروش سلاح در سطح شهرستان "سردشت"؛ بنا به حساسیت آن رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ایرج حسنخانی اظهار کرد: ماموران با اشراف اطلاعاتی و با انجام اقدامات فنی پلیسی در نهایت موفق شدند متهمان را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی؛ طی عملیات ضربتی آن‌ها را در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

وی افزود: با هوشیاری ماموران در نهایت در بازرسی انجام شده از منزل متهمان؛ تعداد ۵ قبضه سلاح شکاری و ۲ قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید به اینکه به منظور ارتقاء امنیت شهروندان، کشف و جمع آوری سلاح غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار دارد، ادامه داد؛ در این خصوص ۳ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ حسنخانی با اشاره به اینکه انتظامی استان هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار مسلح و قاچاقچیان را در سراسر استان نخواهد داد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را با پلیس از طریق سمانه ۱۱۰ در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.