سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصیرزاده: بند فسخ در قرارداد خمز وجود ندارد/ شرطی برای انتقال آلوز به استقلال نگذاشتیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: بند فسخ در قرارداد خمز وجود ندارد و تا پایان قراردادش در تیم ما می‌ماند.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه بند فسخ در قرارداد خمز سرمربی اسپانیایی وجود دارد، اظهار کرد: هیچ بندی مبنی بر داشتن حق فسخ در قرارداد خمز وجود ندارد و بعضی‌ها شایعه درست کردند.  قراردادش ۲ ساله است و به طور حتم تا پایان قرارداد با ما خواهد بود. ما از این مربی راضی هستیم و قراردادش را تمدید می‌کنیم.

او درباره اینکه باشگاه تراکتور قرار است مهاجم اسپانیایی جذب کند، گفت: قصد داریم مهاجم خارجی به خدمت بگیریم، اما اهل اسپانیا نیست.

نصیرزاده درباره شرط یک میلیون دلاری باشگاه تراکتور برای دادن رضایت نامه آلوز جهت حضور در استقلال گفت: نه، ما چنین شرطی نگذاشتیم و قصد مبادله این بازیکن با استقلالی‌ها هم نداریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره وضعیت نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال بیان کرد: بازیکن آزاد در لیگ برتر فوتبال نیست مگر اینکه باشگاه‌ها به هم بازیکن بدهند. ما کمبود بازیکن داریم به همین علت نمی‌توانیم بازیکنی را به تیم دیگر بدهیم.

او درباره نامه رسمی باشگاه تراکتور برای به خدمت گرفتن سیامک نعمتی اظهار کرد: نه، ما اسم بازیکن را نمی‌آوریم و بعد از به خدمت گرفتن بازیکن در سایت باشگاه اعلام می‌کنیم.

نصیرزاده درباره وضعیت کاوه رضایی بیان کرد: خمز علاقمند به این بازیکن است و قصد داریم او را حفظ کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره اینکه  از کوپال ناظمی داور بازی این تیم با تیم استقلال شکایت می‌کنند یا نه! گفت: ما اعتقادی به شکایت نداریم چرا که اتفاقی رخ نمی‌دهد و نتیجه بازی عوض نمی‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.