سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ادارات خراسان جنوبی تا پایان هفته تمدید شد

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

عباس زاده بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: با عنایت به گزارش هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جوی جدید و احتمال برودت دمای هوا، لذا ادارات، نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

او افزود: ورود این سامانه جدید به خراسان جنوبی، بارش برف و باران در اغلب مناطق را در پی خواهد داشت و کاهش محسوس دمای هوا را سبب خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که از بابت ریزش این نزولات جوی، خدا را شاکریم، اظهار امیدواری کرد؛ مردم با ادامه دادن همراهی‌های قبلی، در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا شاهد افت فشار ناشی از مصرف بالا و قطعی گاز نباشیم.

عباس زاده با اشاره به احتمال بروز لغزندگی در محور‌های مواصلاتی استان ناشی از بارش برف و باران، اظهار کرد: کماکان توصیه اکید ما به هم استانی‌های عزیز این است که از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند و برنامه سفر خود را به شرایط بهتری موکول نمایند.

او  متذکر شد: چنانچه عزیزانی ناگزیر به سفر هستند، لازم است حتماً تجهیزات ایمنی، لباس گرم و پتو به همراه داشته باشند.

به گفته معاون امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی؛ کنکور سراسری در روز‌های پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه و در حوزه‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.