سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخطار قطع برق برای ادارات پر مصرف اصفهان

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: به دلیل برودت هوا و بالا رفتن مشکل تامین سوخت، ادارات و ارگانهای اصفهان در صورت مصرف غیر استاندارد برق اخطار قطع می گیرند.

مرسل صالحی گفت: به دلیل برودت هوا و بالا رفتن مشکل تامین سوخت، ادارات و ارگان‌ها زیر ذره بین شرکت توزیع برق اصفهان قرار دارند و در صورت مصرف غیر استاندارد اخطار قطع می‌گیرند.

او با اشاره به مدیریت مصرف در روز‌های سرد سال گفت: برخلاف برخی که فکر می‌کنند در روز‌های سرد نباید مصرف برق مدیریت شود باید این نکته را ذکر کنم که مدیریت مصرف منتهی به روز یا فصل خاصی نمی‌شود و باید مشترکین همیشه در استفاده از نیروی برق با درایت و مدیریت شده رفتار کنند.

صالحی همچنین تصریح کرد: الگوی مصرف در روز‌های گرم سال ۳۰۰ کیلوات ساعت در ماه، و روز‌های غیر گرم و روز‌های سرد ۲۰۰ کیلو وات ساعت در نظر گرفته شده است و اگر مشترکین فراتر از الگو مصرف کنند جز مشترکان پرمصرف محسوب می‌شوند و هزینه بیشتری پرداخت کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان ادامه داد: به دلیل اینکه نیروگاه‌های برق از سوخت گاز استفاده می‌کنند نباید با بالا بردن درجه حرارت اسپلیت‌ها باعث فشار به نیروگاه‌ها شویم که در مصرف سوخت گاز دچار مشکل می‌شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.