سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اصفهان گفت:

اصفهان یک گام به سمت تحقق مدیریت همگرای شهری برداشت

شهردار اصفهان گفت:شهرداری اصفهان و شرکت گاز فصول مشترک خاصه در حفاری، انشعابات و افزایش ایمنی در شهر دارند.

علی قاسم‌زاده امروز در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشترک شهرداری اصفهان و شرکت گاز استان اصفهان، گفت: شهرداری اصفهان و شرکت گاز فصول مشترک خاصه در حفاری، انشعابات و افزایش ایمنی در شهر دارند که شایسته است اقدامات با تعاملات و ارتباطات قوی‌تر صورت گیرد.

او با بیان اینکه به اقتضای زمان همکاری‌های مشترک فی‌مابین شهرداری اصفهان و شرکت گاز استان یک امر ضروری است، ادامه داد: قرار بر این است که شهرداری و شرکت گاز استان در کنار یکدیگر مجموعه اقداماتی را انجام دهند که کلان‌شهر اصفهان را از لحاظ توزیع گاز، حفظ امنیت مصرف گاز در شهر و مصرف بهینه به عنوان یک شهر الگو در سطح کشور معرفی کند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به منظور توسعه همکاری و بهره‌گیری از توانمندی ظرفیت‌های موجود تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اصفهان و شرکت گاز استان به امضا رسید که شامل همکاری‌های مشترک آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی در زمینه مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی، ارائه خدمات مطلوب و بهینه‌سازی سیستم‌های احتراق در موتورخانه‌های شهرداری اصفهان است.

او تاکید کرد: این مجموعه اقدامات، تدابیر و امضای تفاهم‌نامه‌های مشترک بین ارگانی در قالب تحقق مدیریت همگرای شهری تعریف و تبیین می‌شود.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی در خصوص آموزش و فرهنگ‌سازی روش‌های مصرف بهینه و ایمنی گاز در ساختمان‌ها، مراکز فرهنگی و تمام نهاد‌های تحت امر، معرفی نماینده انرژی واجد صلاحیت در خصوص مصرف بهینه و ایمنی انرژی به شرکت گاز استان، اجرای فرایند بهینه‌سازی موتورخانه‌ها بر اساس نیازسنجی اعلام شده توسط شرکت گاز استان و ایجاد فضای آموزشی مناسب جهت برگزاری جلسات آموزشی از جمله تعهدات شهرداری اصفهان در این تفاهم‌نامه است.

او اظهار کرد: انتشار پیام‌های هفتگی مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی تهیه شده توسط شرکت گاز استان در اتوماسیون‌های اداری شهرداری و استفاده از ظرفیت‌های کمیته شهروندی در ترویج توسعه مصرف بهینه و ایمنی گاز طبیعی در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که شهرداری اصفهان در قالب این تفاهم‌نامه انجام می‌دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.