سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجموع بارش باران در آبادان ۲۰ میلی متر

با تقویت سامانه بارشی‏ باران از بامداد امروز سه شنبه تقویت شد و بارش ها در آبادان شدت گرفته است.

فعالیت سامانه بارشی از سه شنبه ۲۷دی تقویت شده و جنوب خوزستان بویژه آبادان و خرمشهر را تحت تاثیر قرار داده به طوری که از بامداد امروز تا ساعت ۸ و سی دقیقه در مجموع ۱۷ میلی متر باران در آبادان باریده است.

طبق اعلام اداره هواشناسی مجموع بارش باران در آبادان در ساعت ۹ و سی دقیقه به ۲۰ میلی متر رسیده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان پیشتر هشدار هواشناسی حاوی توصیف شرایط جوی مورد انتظار، مناطق متاثر از سامانه جوی و مخاطرات احتمالی را همراه با توصیه‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای پیشگیری و کاهش حوادث و خسارات احتمالی خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرد.

بارش این سامانه آبگرفتگی معابر و اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهر، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، صاعقه، اختلال در ناوگان حمل و نقل و خسارت به صنعت کشاورزی را در پی دارد. این سامانه طبق اعلام اداره هواشناسی تا اوایل وقت فردا چهارشنبه در جنوب غرب خوزستان فعال است.

بر اساس اعلام مدیران آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر تعطیلی مدارس با توجه به شرایط مدرسه و دانش آموزان بر عهده شورای مدرسه گذاشته شده است و خانواده ها برای آگاهی از وضعیت مدرسه باید با مدیران مدرسه تماس بگیرند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: جاده‌ها مه آلود و لغزنده است و رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کنند.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود: اغلب راه‌های اصلی و فرعی خوزستان به خصوص مناطق کوهستانی شمال شرق خوزستان مه‌آلود هستند و از این رو حرکت با سرعت مطمئنه یک ضرورت برای پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.