سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری میادین و معابر به‌نام خیرین در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معابر و میادین شهر‌ها با استفاده از ظرفیت کمیته نامگذاری استان به‌نام خیرین نامگذاری می‌شود.

علی حیدری در دیدار با اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته نامگذاری معابر و میادین استان در چند سال گذشته فعالیت چندانی نداشت، اظهار کرد: این کمیته فعال شده است و می‌توان از ظرفیت این کمیته برای نامگذاری معابر، میادین و. به‌نام خیرین مدرسه‌ساز استفاده کرد.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: واگذاری زمین برای ساخت ساختمان جدید مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در حال انجام است، اگر مشکلی برای اخذ مجوزات لازم برای ساخت و ساز وجود دارد، آمادگی لازم را برای پیگیری و رفع مشکل داریم.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه بسیاری از خیرین هم‌استانی در خارج از استان و کشور ساکن هستند، عنوان کرد: این خیرین به استان دعوت شوند و همایش خیرین مدرسه‌ساز با حضور این افراد برای جلب مشارکت بیش‌تر برگزار شود، آمادگی لازم برای تامین بخشی از هزینه‌های اسکان و ایاب ذهاب نیز وجود دارد.

حیدری در پایان تاکید کرد: مشکلات مربوط به تامین زمین، اخذ پروانه و تغییر کاربری برای احداث مدارس خیری تا جایی که منع قانونی وجود نداشته باشد، توسط فرمانداری از شهرداری و سایر دستگاه‌ها پیگیری خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.