سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرفه جویی ۴۵ درصدی مصرف انرژی در استان سمنان

استاندار سمنان با اشاره به همراهی مردم استان با طرح‌های کاهش مصرف گاز، گفت: با همراهی مردم ۴۵ درصد صرفه جویی مصرف انرژی در استان محقق شد.

هاشمی در بازدید از بخش عملیات هلال احمر سمنان و در نشست با مسئولان این بخش به میزبانی هلال احمر سمنان بیان کرد: در بحث برودت و سرمای هوا طی چند روز اخیر و به منظور مدیریت مصرف، اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس ۴۵ درصد در مصرف انرژی و گاز صرفه جویی صورت گرفت که در تمام طول این مدت امدادگران هلال احمر استان به صورت تمام وقت پای کار بودند.

استاندار سمنان گفت: حجم کاری مجموعه هلال احمر در گرمای تابستان و سرمای زمستان بسیار بالا بوده و این مجموعه پیشگام خدمت رسانی و امداد به آسیب دیدگان است.

هاشمی با بیان اینکه مجموعه هلال احمر در استان وسیع و پهناور سمنان به مردم و زائران امام هشتم (ع) خدمت می‌کنند که به نوعی می‌توان گفت مجموعه کارکنان هلال احمر استان، خادم الرضا (ع) هستند، تاکید کرد: قید زمان و مکان برای ارائه خدمات مجموعه هلال احمر تعریف شده نیست و در طول ساعات شبانه روز و همه روز سال در حال خدمت هستند.

وی با بیان اینکه مجموعه خدمات و امداد رسانی‌های مجموعه هلال احمر، دلسوزانه و بسیار ارزشمند است، گفت: مسیر طولانی جاده و راه‌های موجود در استان و تردد بالای مسافران از این مسیر، ارزش خدمات و امداد رسانی مجموعه هلال احمر به تصادفات جاده‌ای را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.