سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست محاسبات دشمن برای تجزیه ایران

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه در حوادث اخیر محاسبات دشمن برای تجزیه و براندازی جمهوری اسلامی با شکست مواجه شد، گفت: اگرچه دشمن فکر می‌کرد توان تسخیر ذهن جوانان را در فضای مجازی دارد، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران بار دیگر این توطئه را ناکام گذاشت.

سردار مرتضی کشکولی در اجلاسیه مجمع سالانه بسیجیان لرستان اظهار کرد: دشمنان طی چهل و چهار سالی که از عمر بابرکت انقلاب می‌گذرد، شیوه‌های مختلفی را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر نیز شاهد جنگ ترکیبی بودیم، به‌گونه‌ای که حجم عظیمی از اتحاد دشمنان همچون منافقین و معاندین علیه جمهوری اسلامی را دیدیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برخی مولفه‌های پایداری انقلاب اسلامی، تصریح کرد: دلبستگی مردم به حاکمیت اسلامی، مرجعیت دینی و ولایت و همچنین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب از جمله این مولفه‌ها است.

کشکولی ادامه داد: در روز‌های گذشته دیدیم که چگونه مردم ایران اسلامی علیه نشریه فرانسوی موضع گرفته و با برپایی راهپیمایی این اهانت به ولایت‌فقیه را محکوم کردند.

وی، صیانت از استقلال را از دیگر مولفه‌های پایداری نظام جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: دشمنان اگرچه گاهی درصدد تجزیه و تبدیل ایران به بخش‌های مختلف بودند، اما اغلب مردم خواهان استقلال کشور بوده و هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، افزود: بی‌اعتمادی به آمریکا، اعتقاد به افزایش توان موشکی و مخالفت با سبک زندگی غربی از دیگر مولفه‌هایی بوده موجب پایداری نظام و انقلاب است.

کشکولی با بیان اینکه در حوادث اخیر محاسبات دشمن برای تجزیه و براندازی جمهوری اسلامی با شکست مواجه شد، افزود: اگرچه دشمن فکر می‌کرد توان تسخیر ذهن جوانان را در فضای مجازی دارد، اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران بار دیگر این توطئه را ناکام گذاشت.

وی، بسیج را یک مکتب فکری و چارچوب عملی و کارزاری برای مقابله با آشوب دانست و افزود: بسیج یک ظرفیت ویژه برای شناسایی و حل مسائل و مشکلات است، چرا که این مجموعه فارغ از نیرو‌های جناحی، قومی، محفلی و تعصب شخصی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: در مکتب بسیج انسان‌ها با خالی کردن قلب و ذهن خود از رقابت‌های نفسانی همچون کسب منصب، به دنبال خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی بی‌ریا و خالصانه هستند.

کشکولی با تاکید بر اینکه در جامعه بسیجی از جنگ قدرت خبری نیست، گفت: هدف‌گذاری بسیج فقط اعتلای انقلاب اسلامی است و این مهم با اندیشه و عمل جهادی و مطالبه‌گری محقق می‌شود.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.