سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمتی: زحمات مجیدی هیچ موقع نادیده گرفته نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: زحمات میثم مجیدی هیچ موقع نادیده گرفته نمی‌شود.

 سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار، داشت: قبل از صحبت در مورد بازی باید بگویم میثم مجیدی بازیکن خوب، شایسته و با اخلاقی است که 20 سال در فوتبال کشور بازی کرده و در آخر در تیم آلومینیوم اراک در کنار زحمات دیگر اعضای باشگاه ثمره اش این شد که این تیم به لیگ برتر برسد.

وی افزود: خوشحالی خودم را ابراز می‌کنم از اینکه با میثم عزیز در استقلال همبازی بودم و اینجا هم در خدمت او بودم. چیزی جز اخلاق و ادب از او ندیدیم. با از خودگذشتگی تمام فقط فکر تیم بود. خداحافظی اش هم در راستای کمک به تیم بود. هر طور دوست داشته باشد از او استفاده می‌کنیم و زحماتش هیچ موقع نادیده گرفته نخواهد شد.

سرمربی آلومینیوم در مورد بازی امروز عنوان کرد:  با تیم خوب گل گهر که کادر فنی خیلی خوبی دارد و یک تیم پرمهره است، بازی داشتیم. سعی کردیم همان اول بازی را درگیرانه شروع کنیم، حریف را پرس کنیم و اجازه بازیسازی به آن‌ها ندهیم. در نیمه اول در این کار موفق بودیم ولی گل گهر در نیمه دوم با تعویض‌ها بهتر شد. با توجه به بازی قبلی که 120 دقیقه بازی کردیم، به لحاظ کیفیتی افت کردیم. به همین خاطر در نیمه دوم نتوانستیم بازی نیمه اول را داشته باشیم. 

وی افزود: حدود 10دقیقه آخر را هم 10 نفره بازی کردیم چون قائد رحمتی دچار مصدومیت شد که امیدواریم اتفاق خاصی برایش نیفتاده باشد. الان با کمبود بازیکن روبرو هستیم. 4 بازیکن امید در هفته قبل با ما تمرین کردند و الان به تیم ما اضافه شده‌اند. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان و بومی استفاده کنیم که جای بزرگانی مثل میثم مجیدی را بگیرند. از میثم به خاطر این فدارکاری و اینکه فضا را برای جوانان اراکی باز کرد، تشکر می‌کنم.

رحمتی گفت: عملا استراحتی نداریم. 5 روز بعد با هوادار در تهران بازی داریم. لیستی را به باشگاه داده‌ایم. الان هم در رختکن از مدیرعامل باشگاه تقاضا کردم هرچه سریع‌تر این بازیکنان به جمع ما اضافه شوند تاکمبود بازیکن جبران شود و با همین روند و قدرت پیش برویم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در مورد جذب محمدرضا خلعتبری، اظهار داشت: او با باشگاه ما قرارداد بسته است. همانطور که در عقب زمنی به بازیکنان با تجربه نیاز داریم که در خط دفاعی و گل نخوردن به ما کمک کردند، در خط حمله نیز به بازیکنان با تجربه نیاز داریم. خلعتبری به جمع ما اضافه شده است. منتظریم تست‌های ایفمارک را پشت سر بگذارد. اگر جواب مثبت باشد ان‌شاالله قراردادش نهایی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.