سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدارس غیر حضوری و آغاز کار ادارات استان سمنان از ساعت ۹

بر اساس مصوبه ستاد اضطراری مدیریت مصرف گاز استان سمنان ، تا پایان هفته فعالیت همه ادارات دولتی از ساعت ۹ آغاز می‌شود و فعالیت مدارس غیر حضوری است.

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت: به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان از روز سه شنبه ۲۷ دی ماه تت پنج شنبه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت مراکز آموزشی (بجز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع) نیز تا پایان هفته جاری بصورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

حمیدی گفت : فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه‌های استان است.

وی از مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی هموطنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.