سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

نوشاد عالمیان سهمیه جهانی را کسب می کند

علی قارداشی گفت: مطمئن هستیم نوشاد عالمیان از طریق رنکینگ جهانی می‌تواند سهمیه جام جهانی تنیس روی میز را به دست آورد.

علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: ورزشکاران ما عملکرد خوبی در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان داشتند و به طوری که توانستیم ۲ سهمیه در بخش دوبل و ۳ سهمیه در بخش انفرادی کسب کنیم. این موضوع نشان می‌دهد برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم به خوبی در حال اجرایی شدن است.

قارداشی بیان کرد: تنها نوشاد عالمیان مانده که سهمیه جهانی بگیرد. مطمئن هستیم با توجه به اینکه  در رنکینگ جهانی جایگاه خوبی به خود اختصاص داده، بتواند  سهمیه  کسب کند.

او افزود: مسابقات انتخابی قهرمانی جهان سطح بالایی داشت، زیرا نفرات عنوان دار جهان از چین، کره جنوبی و ژاپن شرکت کرده بودند تا بتوانند سهمیه بگیرند. ورزشکاران ما در بین این نفرات خوب ظاهر شدند و ماحصل آن به دست آوردن چندین سهمیه بود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: باید تا چند ماه آینده در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم و این مسابقات هم برای ما بسیار مهم است، زیرا از لحاظ امتیازی این مسابقات ارزش بالایی دارد و با کسب نتایج خوب می‌توانیم امیدوار باشیم که جایگاه ورزشکاران ما در رنکینگ جهانی دچار تغییر و تحول شود تا بتوانیم از طریق رنکینگ به سهمیه المپیک برسیم. اگرچه کار سخت است، اما شدنی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.