سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ میلیون متر مکعب گاز توسط مشترکان تهران صرفه جویی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: مردم استان تهران طی ۲ روز گذشته با وجود کاهش شدید دما، ۷ میلیون مترمکعب در مصرف گاز شهری صرفه‌جویی کردند.

آقای سید محمد هدایی پور گفت: طی ۲ روز گذشته مردم همکاری لازم را برای صرفه جویی در مصرف گاز داشتند و با کاهش دمای محیط خانه خود، به صرفه جویی ۷ میلیون متر مکعبی گاز کمک کردند.

به گفته او، روز شنبه با وجود آنکه دمای هوا نسبت به روز جمعه پایین‌تر بود، مردم استان تهران پنج میلیون متر مکعب در مصرف گاز شهری صرفه جویی داشتند.

هدایی پور ادامه داد: روز یکشنبه  با وجود کاهش مجدد دمای هوا و بارش برف، در مقایسه با میزان مصرف روز جمعه گذشته، ۲ میلیون متر مکعب مردم در مصرف گاز صرفه جویی کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه ارزیابی منطقه‌ای و شهرستانی از صرفه جویی در مصرف گاز در دسترس نیست، گفت: تمام مردم همکاری لازم را برای کاهش مصرف گاز و در نهایت تسهیل شرایط به منظور بهبود روند گازرسانی به استان‌های شمالی و شمال شرقی کشور داشتند.

او ادامه داد: ساکنان شمال شهر تهران جزو بد مصرف‌ها هستند در حالی که دیگر شهروندان شهر و استان تهران در جنوب و پیرامون پایتخت مصرف بهینه تری دارند.

هدایی پور با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در مصرف گاز در بخش صنعت گفت: در این بخش، با مراجعه به واحد‌های تولیدی، کاهش میزان مصرف را مورد تاکید قرار می‌دهیم ضمن آنکه مصرف روزانه آن‌ها نیز کنترل می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.