سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۳۸ تیم عملیاتی در مناطق مختلف استان کرمانشاه/کمک رسانی به ۳۱۶ نفر از حادثه دیدگان در برف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: ۳۸ تیم عملیاتی در مناطق مختلف استان برای کمک به مردم در حال آماده باش کامل قرار دارند.

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت : علاوه بر آمادگی کامل این ۳۸ تیم عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امدادی، ۱۵ تیم پشتیبان در شعب شهرستانی به حالت آماده باش هستند.

وی اظهار کرد: این ۳۸ تیم متشکل از ۱۳۲ نجاتگر آموزش دیده با بهره گیری از ۲۲ دستگاه آمبولانس، ۱۵ دستگاه خودرو نجات کمک‌دار و ۲۰ دستگاه خودرو کمک‌دار پشتیبان در حال امدادرسانی و ارائه خدمات به هم استانی‌ها و مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمادگی یک فروند بالگرد امدادی در استان را از دیگر اقدامات لجستیکی هلال احمر عنوان کرد و اظهار کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه حادثه و یا نیاز به امداد رسانی با شماره تلفن گویای ۱۱۲ جمعیت هلال احمر می‌توانند بصورت شبانه روز تماس بگیرند.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته توسط نیرو‌های امدادی این جمعیت در ۹ حادثه جداگانه شامل پنج مورد حادثه جاده‌ای و چهار مورد گرفتار شدگان در برف و کولاک توسط نجاتگران کمک رسانی شده است.

محمدی از سکان ۲۵ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس در محور گیلان‌غرب به اسلام آباد غرب خبر داد و گفت: در این ۹ حادثه ۶۰ نفر در مجموع امداد رسانی شدند که پنج نفر از آن‌ها به مراکز درمانی انتقال یافتند .

هلال احمر به ۳۱۶ نفر از حادثه دیدگان کمک رسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: امدادگران این جمعیت در ۷۲ ساعت گذشته به ۳۱۶ نفر از حادثه دیدگان در برف و کولاک استان کمک‌رسانی کردند.

محمد باقر محمدی توضیح داد: در ۷۲ ساعت گذشته و با توجه به بارش باران و برف در بیشتر نقاط استان، نیرو‌های عملیاتی مستقر در پایگاه‌های امدادی و شعبه‌های تابعه به این تعداد از مسافران، سرنشینان و دیگر هموطنان گرفتار شده در این حوادث امدادرسانی کردند.

وی مجموع کل حوادث روی داده طی این مدت را ۲۰ مورد اعلام کرد و افزود: ۱۳ مورد این حوادث مربوط به حوادث ناشی از برف و کولاک، پنج مورد حوادث جاده‌ای و ۲ مورد آبگرفتگی منازل بود که نجاتگران جمعیت هلال احمر استان به صورت شبانه روزی توانستند به یاری هموطنان خود برسند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تعداد کل مصدومان این حوادث را ۲۲ نفر عنوان کرد و یادآور شد: در مجموع هشت نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۳۱ نفر در پایگاه‌ها و اماکن امن اسکان اضطراری داده شدند.

انتقال ۵ مادر باردار گرفتار در برف و کولاک به مراکز درمانی

محمدی، از امدادرسانی و انتقال پنج مادر باردار توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر در مناطق برفگیر و سخت گذر استان نیز خبر داد و اضافه کرد: طی ۲ روز گذشته با توجه به عدم امکان حضور نیرو‌های فوریت‌های پزشکی در این مناطق تعداد این مادران باردار در پنج شهرستان با همکاری اورژانس انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به رهاسازی تعداد ۱۱۷ دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک اشاره کرد و گفت: ۲۵ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس که در محور گیلان‌غرب به اسلام آباد غرب گرفتار برف و کولاک شده بود نجات یافته و اسکان اضطراری یافتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.