سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره ایمنی راهداری جنوب کرمان:

۸ هزار دانش آموز با فرهنگ ترافیکی آشنا می‌شوند

نژادی گفت: طرح آموزش ایمنی و فرهنگ ترافیکی ۸ هزار دانش آموزان در ۸۰ مدرسه از مدارس حاشیه راه‌ها در جنوب کرمان آغاز شده است.

نژادی از آغاز اجرای طرح آموزش ایمنی دانش آموزان مدارس حاشیه راه‌ها در جنوب کرمان خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان  کرمان برای  نهادینه کردن فرهنگ ترافیک، آموزش دانش آموزان مدارس به ویژه دانش آموزانی  هست که مدارس آن‌ها در حاشیه راه‌های برون شهری واقع شده است که نتیجه آن آموزش و آگاه سازی دانش آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و مخصوصا جاده‌ها و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است.

او با بیان اینکه قرار است در این طرح،  ۸ هزار دانش آموز در ۸۰ مدسه از مدارس حاشیه راه‌های جنوب کرمان با اعتبار ۴۳۰ میلیون تومان آموزش‌های لازم ترافیکی را ببینند، افزود: تاکنون ۱۱۰ میلیون تومان برای آموزش ۲ هزار نفر از دانش آموزان در ۲۰ مدرسه هزینه شده است.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از اجرای این طرح در مدارس حاشیه راه‌های محور جیرفت ـ بلوک، جیرفت ـ میانچیل و جیرفت ـ علی آباد و محور بزرگراهی خلیج فارس خبر داد و بیان کرد : این طرح ادامه خواهد داشت و به زودی در شهرستان‌های کهنوج، رودبار جنوب، فاریاب، قلعه گنج و منوجان آغاز می‌شود.

او با اینکه در این طرح به دانش آموزان آموزش‌های ایمنی و ترافیکی، شامل: آموزش نکات ایمنی تردد در راه‌ها به همراه اجرای برنامه نمایشی آموزنده و سرگرم کننده با مضامین ایمنی برای دانش آموزان دوره دبستان داده می‌شود، تصریح کرد: در این طرح لوازم التحریر ایمنی و بروشور‌های آموزشی بین دانش آموزان مدارس مشمول طرح توزیع می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.