سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری هفتمین اجلاسیه نماز استان هرمزگان 

هفتمین اجلاسیه نماز استان هرمزگان پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع بیماری کرونا با مشارکت دستگاه های اجرایی برگزار شد و برگزیدگان تجلیل شدند.

حجت‌الاسلام اعتمادی رئیس ستاداقامه نماز استان هرمزگان در هفتمین اجلاس نماز استان هرمزگان که در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد، گفت: ستاد اقامه نماز به استناد آیه 41 سوره حج، رسالتش اقامه نماز در جامعه است و جامعه هدف ستاد نیز در وهله نخست، دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها ، نهادها، کارخانجات، بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز آموزش عالی و غیره است که اعزام امام جماعت، احداث فضای نمازی، تجهیز و توسعه نمازخانه‌ها و ارائه آموزش‌های کاربردی است و بیشترین رسالت قطعا متوجه مدارس می‌باشد.

او گفت: ستاد اقامه نماز نسبت به دانش آموزان و دانشجویان رسالت سنگینی بر عهده دارد و مهمترین وظیفه نیز تدوین شیوه دعوت به نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان گفت: رویکرد این ستاد با دستگاه اجرایی در وهله نخست، تعاملی است و تاکنون تعامل خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و ستاد اقامه نماز و همچنین بنیاد مهدویت برقرار است که جای تقدیر و تشکر دارد.

اعتمادی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای برنامه‌های نمازی همراهی خوبی با ستاد اقامه نماز داشته اند، اذعان داشت: هفتمین اجلاسیه نماز پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط شیوع کرونایی، امروز با مشارکت دستگاه اجرایی در حال انجام است.

او همچنین گفت: ستاد اقامه نماز استان هرمزگان به تنهایی نمی‌تواند اقدام یا اقداماتی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ نماز انجام دهد ، هر گامی که برداشته می‌شود با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان گفت: در این اجلاسیه از دستگاه‌های فعال که سال گذشته در سامانه سجاده فعال بوده‌اند تقدیر می‌شود، این سامانه هنوز فعال است و ارزیابی به پایان نرسیده است، البته تعدادی از دستگاه‌های فعال در سامانه نیز قبل از برگزاری اجلاسیه تجلیل شده‌اند.

اعتمادی در بخش پایانی سخنان خود گفت: برای نخستین بار در هفتمین اجلاسیه نماز از دانش‌آموزان و معلمان، امامان جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع و هیئت امنای فعال مساجد تقدیر به عمل خواهد آمد.

برچسب ها: اجلاس نماز ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.