سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز با تاخیر ساعت کار اداری در استان سمنان

اعضای ستاد اضطراری مدیریت مصرف گاز استان سمنان تصویب کردند ساعت کار اداری در این استان فردا دوشنبه بیست و ششم دی از ساعت ۹ صبح آغاز شود.

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران استان سمنان گفت : به علت برودت هوا و شرایط نامساعد جوی و با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی و تامین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی، همه ادارات، سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌های دولتی و بانک‌های استان سمنان روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ فعالیت خود را با تاخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز خواهند کرد.

وی افزود: فعالیت مراکز آموزشی (بجز مدارس دارای تاسیسات سوخت مایع) بصورت غیر حضوری و در بستر شاد و امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گفته وی ، فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت ۹ صبح آغاز و تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه‌هاست.

حمیدی خاطرنشان کرد: شهروندان با کاهش مصرف انرژی و بویژه کاهش دمای تجهیزات گرم کننده مورد استفاده، امکان بهره مندی تمامی هموطنان را از نعمت گاز فراهم سازند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.