سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتم، برنامه‌ای در جهت شناسایی الگو‌های گره‌گشا

دبیر اجرایی رویداد اتم در استان فارس گفت: اتم، برنامه‌ای تلویزیونی است که الگو‌ها و تجربه‌های موفق افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکلی به صورتی خلاقانه و نوآورانه در زمینه‌ها و موضوعاتی شده‌اند، معرفی می‌شوند.

حسین کشتکار دبیر اجرایی رویداد اتم در معرفی برنامه اتم گفت: اتـم، برنامه‌ای تلویزیونی است که هدف آن شناسایی، معرفی، رشد و تکثیر الگو‌ها و تجربه‌های موفق است.

او گفت: در این برنامه الگو‌ها و تجربه‌های موفق افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکلی در خانه، محله، محل کار، شهر یا حتی کشور، به صورتی خلاقانه و نوآورانه در زمینه‌ها و موضوعاتی شده‌اند، معرفی می‌شوند.

دبیر اجرایی رویداد اتم در استان فارس گفت: در زمینه‌هایی از قبیل سلامت، تفریح و نشاط، آموزش، محیط زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش، کسب وکار، سبک زندگی، خیریه و گردشگری می‌باشد.

او گفت: هدف از ساخت برنامه اتم این است که افراد و گروه‌های ناشناخته‌ای که با دغدغه و جدیت برای حل یک مسئله یا مشکل و ایجاد پیشرفت در نقطه‌ای از ایران عزیز تلاش می‌کنند را شناسایی کند و ضمن تقدیر از آنان، زمینه رشد و تکثیر الگو‌ها و تجربه‌های موفقشان را در سایر نقاط کشور فراهم آورد.

کشتکار گفت: در واقع اتم یک برنامه استعدادیابی نیست، چون حل مسائل و مشکلات محله، شهر، کشور و بهبود شرایط و روش‌ها و نگاه نو به موضوعات مختلف، بیش از استعداد، نیازمند دغدغه و پشتکار و تلاش افراد و گروه‌هایی است که صاحب الگو‌ها و تجربه‌های موفق یا همان اتـــم هستند.

او گفت: در آخر برای شرکت در رویداد استانی اتم، جمله «من یک اتم هستم» رو به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ بفرستید، یا می‌توانید به سایت اتم مراجعه کنید و با نصب اپلیکیشن، فرم ثبت‌نام رو تکمیل کنید. جهت هماهنگی بیشتر می‌توانید با شماره‌های ۰۹۹۰۴۳۹۰۴۸۴،
۰۹۳۶۳۲۴۵۶۵۶ تماس حاصل کنند.

لازم به ذکر است این برنامه با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره و وزارت ورزش جوانان در سطح کشور در حال برگزاری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.