سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش میزان مراجعات روزانه به مراکز منتخب کرونا

مدیر توسعه و ارتقاء شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان مراجعات روزانه به مراکز منتخب کرونا و موارد مثبت کرونا با روند افزایشی همراه است.

محمدحسن درخشان مدیر توسعه و ارتقاء شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این چند روز سرد سال شاهد افزایش نسبی میزان مراجعات به مراکز منتخب کرونا و موارد مثبت کرونا به نسبت هفته‌های گذشته بودیم و از مردم می‌خواهیم که در وضعیت فعلی بیش از پیش بر رعایت تمامی نکات بهداشتی از جمله استفاده از ماسک توجه داشته باشند.

او با بیان اینکه در حال حاضر مشهد در وضعیت آبی کرونا قرار دارد، اما نباید از دریافت به‌موقع دُز یادآور واکسن کرونا در وضعیت کنونی نباید غافل شویم افزود: به تمامی افراد بالای ۱۸ سالی که ۶ ماه از دریافت آخرین دُز واکسن کرونای آنان گذشته می‌خواهیم که هرچه سریع‌تر جهت دریافت دُز یادآورشان به یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه کرده و این دُز حیاتی را دریافت نمایند تا از آسیب‌ها و مشکلات موج هشتم بحران کرونا به‌دور باشند.

مدیر توسعه و ارتقاء شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص زمان فعالیت مراکز منتخب کرونا ادامه داد: تمامی مراکز منتخب کرونا در روز‌های کاری و تعطیل آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند که مراکز دولتی در ساعات اداری و مراکز خصوصی هم در شیفت‌های صبح و عصر فعال است، ضمن اینکه برخی از این مراکز نیز به‌صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.