سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان گلستان اهواز به دستگاه پت اسکن مجهز می‌شود

بیمارستان گلستان اهواز به دستگاه شتاب دهنده خطی درمان سرطان مجهز می‌شود.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت:  دستگاه قدیمی شتاب‌دهنده خطی مختص درمان بیماران سرطانی که از رده خارج شده بود، از لحاظ فضا و بونکر برای جایگزینی با دستگاه پیشرفته و جدید VERSA HD مطابقت نداشت و کاملاً متفاوت بود.

داود شلیل احمدی افزود: عملیات سنگین خارج‌سازی دستگاه فرسوده، بررسی و محاسبات دقیق و اجرای پروژه تغییرات در محیط و ساخت بونکر جدید انجام شده و در حال کسب مجوز نصب از شرکت سازنده هستیم که پس از آن باید مجوز فعالیت دستگاه از سازمان انرژی اتمی اخذ گردد.

او ادامه داد: همچنین با دغدغه و اهتمام ویژه‌ای که در مجموعه دانشگاه برای خدمت هرچه مطلوب‌تر به مردم عزیز استان وجود دارد، هم‌اکنون مراحل خرید یک دستگاه پیشرفته پت‌اسکن (با تکنیک توموگرافی انتشار پوزیترون در تشخیص زودهنگام سرطان‌ها) در حال انجام و قسمتی از تشریفات ورود این دستگاه به کشور انجام شده است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز می‌گوید:  همزمان در حال آماده‌سازی محل جهت نصب دستگاه پت‌اسکن در بیمارستان گلستان هستیم که ان‌شاء الله در ماه‌های آینده با راه‌اندازی این دستگاه، تمامی مراحل تشخیصی درمانی سرطان در بیمارستان گلستان اهواز انجام خواهد شد.

آقای شلیل احمدی گفت: راه‌اندازی دستگاه پت‌اسکن در کلانشهر اهواز، تحولی منحصر به فرد و مهم در حوزه تشخیص زودهنگام و درمان سرطان ایجاد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۲ آبان ۱۴۰۲
ایابیمارستان گلستان اهوازدستگاه پت اسکن دارد