سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصارالله: اگر حقوق‌ها پرداخت نشود امکان ورود به جنگ جدید وجود دارد

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن بر لزوم پرداخت حقوق همه کارمندان یمنی و لغو محدودیت‌ گذرگاه‌ها برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها تاکید کرد.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی انصار الله یمن بر لزوم پرداخت حقوق همه کارمندان در یمن و برداشتن محدودیت‌ها بر گذرگاه‌ها از سوی ائتلاف عربی به رهبری عربستان تاکید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وی با اشاره به اینکه یمن در مراحل پایانی این تجاوز است، افزود: به فضل تلاش‌های وزارت دفاع و کشور، جهش‌های قابل توجهی را برای بازدارندگی محقق کردیم.

الحوثی تصریح کرد که اگر آن‌ها (ائتلاف عربی و دولت مورد حمایت آن) حقوق‌ها را پرداخت نکنند، این خط قرمز سید (عبدالملک الحوثی) است و امکان دارد وارد جنگ‌های جدید شویم و به سوی جنگ و تشدید تنش برویم.

عضو شورای عالی سیاسی انصار الله با اشاره به ادامه گفتگوها، گرسنگی، تحریم و جلوگیری از پرداخت حقوق‌ها را مهمترین عواملی دانست که ائتلاف با آن یمن را تحت فشار می‌گذارد.

الحوثی با بیان اینکه تحریم و حقوق از دلایل ایجاد مانع در مسیر تمدید آتش بس است، گفت که مذاکرات ادامه دارد و ما و آن‌ها به اذن خدا به راه حل‌هایی می‌رسیم که به از بین بردن رنج ملت یمن منجر خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.