سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی بوشهر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان بوشهر خبر داد.

علی باستین از توسعه سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و اظهار کرد: در یکسال گذشته ۱۸۸ پروژه تولیدی در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری با اعتبار افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و اشتغال حدود شش هزار نفر افتتاح شده است.

او از افتتاح ۳۹ طرح اقتصادی در هفته دولت سال جاری در استان خبر داد و بیان کرد: این طرح‌ها با حجم سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان و اشتغال ۴ هزار و ۵۰۰ نفر افتتاح و وارد مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۵۴ طرح اقتصادی با حجم سرمایه‌گذاری ۱۷ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان خاطر نشان کرد: با تکمیل این طرح‌ها زمینه اشتغال حدود ۱۰ هزار نفر فراهم می‌شود.

باستین با اشاره به طرح‌های اقتصادی قابل افتتاح در دهه فجر امسال تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده ۵۹ پروژه در بخش‌های مختلف اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد تومان و برآورد اشتغال یک‌هزار و ۲۰۰ نفر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

او یکی از طرح‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر را کارخانه فولاد دانست و بیان کرد: کارخانه فولاد بوشهر با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد ریال و با پیش بینی اشتغال ۳ هزار و ۴۰۰ نفر در استان بوشهر در دست اجرا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از آغاز عملیات اجرایی ۷ پتروشیمی با سرمایه‌گذاری ۵.۴۴ میلیارد دلار با اشتغال ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در هفته دولت سال جاری خبر داد.

باستین با اشاره به حمایت از فعالان اقتصادی و واحد‌های صنعتی از پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور کمک به تأمین مالی طرح‌های اقتصادی از منابع مختلف تسهیلات پرداخت می‌شود که در راستا ضمن پرداخت ۴۵۰ میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی تسهیلات تبصره ۱۸ به مبلغ ۶۸۳ میلیارد تومان به واحد‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

او  از پرداخت تسهیلات به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت کم‌بهره به مشاغل خرد و کوچک خانگی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این زمینه ۲۶.۸ میلیارد تومان به واحد‌های تولیدی مستقر در روستا‌ها پرداخت شده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه برای سال جاری از محل تبصره ۱۸ بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است گفت: از محل تبصره ۱۶ نیز مبلغ ۶۲۳ میلیارد تومان به کمیته امداد و ۱۷۵ میلیارد تومان به بهزیستی تخصیص یافته است.

باستین ادامه داد: از محل تبصره ۱۶ نیز مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی در روستا‌های استان تخصیص یافته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.