سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نا ایمن بودن محور تاراز -شهرکرد

محور کوهستانی تاراز -شهرکرد برای تردد ایمنی لازم را ندارد.

فرمانده پلیس راه خوزستان گفت: محور تاراز- شهرکرد به علت کم عرض و گردنه‌های نا ایمن از نظر تردد برای خودرو‌ها ایمنی لازم را ندارد. 

سرهنگ رضا دولتشاهی می گوید: همچنین به علت بارش برف در این محور کوهستانی به رانندگان عزیز توصیه می‌شود از این محور برای تردد استفاده ننمایند.

به گفته او البته این محور باز و تردد در آن جریان دارد و به علت ناایمن بودن رانندگان برای تردد از محور‌های ایذه -شهرکرد و اندیمشک -الیگودرز استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه خوزستان همچنین با اشاره به بارش باران و برف در محور‌های استان از رانندگان خواست با احتیاط کامل و توجه به جلو در جاده‌ها تردد کنند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۵ دی ۱۴۰۱
جاده ترانزیتی اندیکا بازفت در شمال بختیاری محوری مهم و بین استانی و ترانزیتی و گردشگری یکی از جذابترین مسیرهای تفریحی و ترانزیتی و ارتباطی برای استان ما و استان همجوارمان میتواند باشد که گرمترین و سردترین نقاط کشور ایران را با ساخت پلهای و تونلها و دو خطه جداگانه و میانبرها ،کوتاه و کوتاهتر و ایمن کرد
Andikai
۱۸:۲۴ ۲۵ دی ۱۴۰۱
این محور میتواند با همکاری شرکتهای فولادی هر سه استان خوزستان و چهارمحال بختیاری و اصفهان به محوری بسیار زیبا و ترانزیتی و توریستی بین دو استان صنعتی و چهارمحال و بختیاری در زاگرس مرکزی شود، اتصال کوتاه و ایمن بنادر به مرکز کشور و بالعکس و نزدیکی هر چه بیشتر به شهرهای شمالی و زیارتی با جاده ایی زیبا و توریستی و متفاوت از تمام جاده های بین استانی ایران عزیز و همچنین صرفه جویی در عمر و وقت و هزینه مسافران و رهگذران