سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین تکلیف پرونده‌های مسن در محاکم قضایی سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان بر لزوم دقت در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی و تعیین تکلیف قانونی پرونده‌های مسن در محاکم قضایی این استان تأکید کرد.

عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ضمن قدردانی از حضور همکاران در انجام قانونی درخواست‌های مراجعان، به عدم محول ساختن اتخاذ تصمیم نهایی در پرونده‌ها به روزهای منتهی به پایان ماه و حساسیت و دقت در رسیدگی به پرونده‌های موسوم به کثیرالشاکی و تعیین تکلیف قانونی پرونده‌های مسن تأکید شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان جلب رضایت مردم را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: به همین منظور، در حین و حتی هنگام خروج از شعب مورد بازدید با مراجعان روبه‌رو شدم و ضمن استماع مطالب آنان، دستورات و ارشادات قانونی لازم صادر و سپس ادامه بازدید انجام شد.

عبداللهی گفت: پیگیری و انجام قانونی درخواست‌های مراجعان از مهم‌ترین وظایف کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی استان به شمار می‌آید و مایه عزت دستگاه قضایی است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: موضوع کسب رضایت عمومی در انجام امور قضایی امری انکارناپذیر است و با توجه به تعطیلات پیش‌آمده تأکید شد تا اوقات احتمالی رسیدگی به پرونده‌هایی که نیاز به تعیین و تجدید وقت دادرسی مجدد دارد، در اولین فرصت انجام و از سوی شعب به طرفین پرونده‌ها اعلام شود تا حقوق قانونی مردم دچار آسیب نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.