سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شهرهای با وضعیت زرد کرونایی در کردستان

در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت تعداد شهر‌های با رنگ زرد کرونایی در استان از سه شهر به ۴ شهر افزایش یافته است.

دکتر بهرام کندایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت ، نقشه کرونایی کردستان در مقایسه با هفته قبل، سقز از رنگ بندی آبی به زرد تغییر پیدا کرده  و در بقیه شهرستان‌ها تغییری در وضعیت کرونایی حاصل نشده است.

دکتر بهرام کندایی افزود: در حال حاضر تعداد شهر‌های با رنگ زرد کرونایی در استان از سه شهر به ۴ شهر افزایش یافته به طوریکه بانه، دهگلان، دیواندره و سقز زرد و بقیه شهرستان‌ها آبی هستند.

او با بیان اینکه، بر طبق اعلام مسئولین مربوطه در وزارت بهداشت، کشور عملا وارد پیک هشتم شیوع کرونا شده است، گفت: بر طبق آخرین نقشه کرونایی کشور، تعداد صفر شهرستان وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان وضعیت نارنجی، ۱۴۳ شهرستان وضعیت زرد و ۲۹۳ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار گرفته‌اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به افزایش تعداد شهرستان‌های نارنجی و زرد کرونایی و کاهش شهرستان‌های با وضعیت آبی نسبت به هفته قبل در کشور، ابراز کرد: از هم استانی‌های عزیز خواهشمندم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای پیشگیری از افزایش نشر ویروس‌های بیماری‌های تنفسی بویژه COVID ۱۹، سرماخوردگی و آنفولانزا در استان جدی گرفته و رعایت کنند تا ان شاالله با تلفات کمتری از این موج جدید نیز عبور کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.