سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصب ۱۶۲ تابلوی هشداردهنده برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی اصفهان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: امسال برای اطلاع رسانی با نصب ۱۶۲ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدار‌های لازم برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی اصفهان اعلام شده است.

سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: امسال برای اطلاع رسانی با نصب ۱۶۲ تابلو، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی هشدار‌های لازم برای پیشگیری از تصرف اراضی ملی اصفهان اعلام شده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان افزود: در راستای حفاظت از این اراضی اقدامات پیشگیرانه در بخش‌های وضعی، اجتماعی، فرهنگی، بازدید و بازرسی از یگان‌های مستقر در شهرستان‌ها و آموزش انجام می‌شود.

او به اولویت قرار دادن اجرای اقدامات پیشگیرانه در این یگان اشاره کرد و اذعان داشت: امسال تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساعت گشت زنی توسط تیم‌های عملیاتی فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان افزود: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان اصفهان به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.

او عنوان کرد: سامانه ۱۶۵۶ این یگان به صورت شبانه روزی به منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال است و امسال  ۶۹ گزارش از طریق این سامانه دریافت شد که مورد رسیدگی قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.