سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حریم مرجعیت و ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران

امام جمعه ساری حریم مرجعیت و ولایت فقیه را خط قرمز ملت ایران دانست.

آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام ولایت، گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند، خط قرمز مردم ایران، حریم مرجعیت و ولایت فقیه است.

او با بیان اینکه این نخستین باری نیست که نشریات فرانسوی به مقدسات توهین می‌کنند و در گذشته نیز به پیامبران الهی و ادیان توهین کرده اند، افزود: پشت این مجله و هفته نامه سرویس‌های صهیونیستی قرار دارد که بار‌ها نسبت به مقدسات توهین کرده است.

آیت الله محمدی لایینی توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به مرجعیت را اوج بی منطقی و ذبونی دشمنان اسلام دانست و گفت: اغتشاشات و اهانت به مقدسات نشان می‌دهد که دشمنان کم آورده‌اند و، چون نمی‌توانند کاری انجام دهند دست به خشونت، توهین و فحاشی می‌کنند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه امروز روز کوثر اسلام است، افزود: با شعار «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» از مقام والای مرجعیت و ولایت دفاع و شیطنت‌های دشمنان اسلام را محکوم می‌کنیم.

آیت الله لائینی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در ضربه زدن به انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران تا پای جان همواره مدافع مرجعیت دینی و جایگاه والای ولایت فقیه هستند و در برابر توطئه‌های استکبار مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.

انتقاد از اوضاع نابسامان بازار مرکبات

آیت الله محمدی لایینی نماینده، ولی فقیه در مازندران از اوضاع نابسامان بازار مرکبات در بخش‌های قیمت و فروش انتقاد کرد و گفت: باید به جای برگزاری جشنواره، سوگواره مرکبات مازندران را برگزار کرد.

او از وزیر جهاد کشاورزی و مسولان استانی خواست تا هرچه سریعتر برای جبران خسارت خطر یخ زدگی و ضایع شدن باغ و محصول مرکبات دراین روز‌ها اقدام کنند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران همچنین با گرامیداشت روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: افتخار جامعه ایران و زنان مسلمان این است که الگوی آنان حضرت فاطمه زهرا (س) است و جامعه بانوان باید بیشتر به وظایف خود توجه و سیره حضرت را در زندگی خود پیاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.