سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام قدردانی جوکار از حضور پرشور مردم در دیدار با ریاست جمهوری

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس شورای اسلامی در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان یزد در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کرد.

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی طی پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم استان یزد در استقبال از رئیس جمهور قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

مردم ولایتمدار و غیور استان یزد با استقبالی کم‌نظیر و حماسی از رئیس‌جمهور و هیأت دولت، بار دیگر اثبات نمودند که در پاسداری از انقلاب و خون شهداء پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حاضر در میدان عمل هستند.

اینجانب، از آحاد مردم شریف استان بویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معزز، کشاورزان و روستائیان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی شهر‌ها و روستاها، شهرداران و دهیاران، اساتید، دانشجویان، هیئات مذهبی، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه، نیرو‌های نظامی و انتظامی، کارکنان و مسئولین ادارات که با شرکت در مراسم استقبال، جلوه‌های ماندگاری از پیوند دولت و ملت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

دشمن در طول سه ماه گذشته با انجام توطئه وفتنه انگیزی به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و دولت بود، اما حضور پرشور مردم مؤمن استان علی‌رغم وجود برخی مشکلات اقتصادی و با وجود هوای بسیار سرد جهت دیدار با آیت الله دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری اسلامی نشان از شکست دشمن بوده و مردم نشان دادند که در هر شرایطی حاضر درمیدان وپشتیبان ولایت ونظام اسلامی هستند.

در این سفر، آرزوی چندین ساله مردم استان جهت تامین آب پایدار در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم تحقق بخشیده شد که امیدواریم در سریعترین زمان به بهره برداری برسد.

امیدواریم به یاری خداوند متعال دستاورد‌ها و مصوبات این سفر، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت را برای استان دارالعباده یزد فراهم آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.