سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین پویش کودکان سایبری در استان گلستان

رییس پلیس فتای استان گلستان از اجرای سومین طرح پویش مردمی کودکان سایبری در استان خبر داد.

سرهنگ تجری رییس پلیس فتای استان گلستان گفت: طرح پویش مردمی کودکان سایبری از ۲۴ تا ۲۹ دی‌ماه با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان و با شعار "پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی" اجرا می‌شود.

او ادامه داد: ارتقای فرهنگ سایبری و مهارت استفاده مؤثر از فضای مجازی در خانواده‌ها، ایجاد محیطی ایمن برای کودکان، پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری نتایجی خواهند بود که در اجرای این پویش دنبال خواهند شد.

وی بیان داشت: این پویش به عنوان یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال ۱۴۰۱ شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک و همچنین افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری را دنبال خواهد کرد.

رئیس پلیس فتای استان گلستان گفت: خانواده‌ها می‌توانند با پیگیری صفحه پویش کودکان سایبری به آدرس cyberpolice.ir/cyberkids و دنبال کردن محتوای آموزشی در خصوص حضور کودکان در فضای مجازی با هشتگ (#کودکان_سایبری) به راهکار‌ها و اقدامات مؤثری به منظور حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی دست یابند.

همچنین در صورت نیاز گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با پلیس فتا در میان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.