سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایگاه هوایی شهید بابایی قلب تپنده نیروی هوایی است

فرمانده نیروی هوایی ارتش، با بیان اینکه این پایگاه قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است گفت: پایگاه شهید بابایی مسئولیت دفاع از آسمان جنوب غرب و شرق کشور را به عهده دارد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید پایگاه هوایی شهید بابایی که با حضور مسئولان لشکری و کشوری استان اصفهان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای نیروی هوایی ارتش، با اشاره به موقعیت استراتژیک پایگاه شکاری شهید بابایی گفت: این پایگاه در طول هشت سال دفاع مقدس ماموریت‌های ویژه‌ای به خصوص در باز نگه‌داشتن شریان اقتصادی کشور و دفاع از منابع نفتی به عهده داشت.

وی با بیان اینکه پایگاه هوایی شهید بابایی یکی از پایگاه‌های راهبردی، بزرگ، حساس و قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است، گفت: این پایگاه راهبردی با توانمندی بالا، مسئولیت دفاع از جنوب غرب و شرق کشور را دارد و در دفاع مقدس هم این ماموریت را با حفاظت از مکان‌های حساس به خوبی انجام داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، خطاب به کارکنان جوان این پایگاه گفت: اگر می‌خواهید در دوران خدمت پرافتخار خود به این آب و خاک و انقلاب اسلامی موفق باشید باید دو ویژگی مهم تعهد و تخصص را سرلوحه کار خود قرار دهید.

در این مراسم از زحمات امیر سرتیپ دوم علیرضا انگیزه فرمانده پیشین پایگاه تقدیر و امیر سرتیپ دوم خلبان صمد نوری به سمت فرماندهی پایگاه شهید بابایی منصوب شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.