سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همت بلند خیران یزدی برای آزادی زندانیان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با سفر پر برکت رئیس جمهور به یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: با تلاش ستاد دیه استان یزد و با برگزاری پویش مهربانی به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان یزد، با همت نیکوکاران دارالعباده تعداد ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند. 

او صریح کرد: بدهی این مددجویان مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۷ میلیون تومان بود که مبلغ ۵۹۴ میلیون تومان توسط کمیته صلح وسازش ستاد دیه استان یزد از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۶۶۳ میلیون تومان این تعداد زندانی از زندان‌های استان یزد آزاد شدند.

عظیمی گفت: پویش مهربانی با شعار زندان جای مادران نیست از تاریخ ۱۵ دی ماه آغاز به کار کرده و در این مدت شاهد حضور بسیاری از نیکوکارانی بودیم که با کمک‌های کم و زیاد خود و در بسیاری از موارد هزینه‌های مراسمی همچون ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد را به امرآزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و موجب آزادی این تعداد زندانی از زندان شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.