سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در یزد:

بانک ها، نیاز مردم را در خصوص تسهیلات برطرف کنند

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مراجعات مردمی در سفر‌های استانی تسهیلات بانکی است، گفت: بانک ها، نیاز‌های مردم در این زمینه را برطرف کنند.

سید عباس حسینی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در جمع مدیران بانک‌های استان یزد بر حل مشکلات مردم و تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی به آن‌ها تاکید کرد و گفت: در پرداخت تسهیلات بانکی باید طوری عمل کنیم که هم تورم و نقدینگی کنترل شود و هم مشکلات مردم بر طرف شود.

او جهت گیری اقتصادی کلان دولت و کشور را یادآور شد و افزود: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات از هیچ کوششی دریغ نکنند و به مشکلات مردم در این زمینه رسیدگی و منابع مورد نیاز را اعلام کنند تا برای آن چاره اندیشی شود.

حسینی محدودیت منابع وام‌های قرض الحسنه را یادآور شد و گفت: از طرفی نیاز‌ها و مراجعات مردمی داریم و از سوی دیگر با محدودیت منابع مواجه هستیم؛ اما لازم است در این زمینه توازنی برقرار شود.

نماینده تام الاختیار وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر ریاست جمهوری به یزد خواستار توجه بیشتر به پرداخت تسهیلات بانکی در بخش‌های درمان، تعمیرات مسکن و فرزند آوری شد و گفت: در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ نیز منتظر تامین منابع آن از سوی دولت هستیم.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تسهیلات بزرگ بانکی باید طوری توزیع شود که نیاز‌های بخش‌های مختلف مرتفع گردد در پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی خرید لوازم منزل و غیر در حال پرداخت است.

بازدید نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد از میز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهوری به یزد

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصاد و دارایی و نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد از میز ارتباطات مردمی مستقر در اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد استان بازدید کرد.

سید عباس حسینی در جریان این بازدید ضمن گفت ,گو با مدیران و عوامل اجرایی مستقر در میز ارتباطات مردمی در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

او بر تسریع در انجام کار مردم و حل و مشکلات آن‌ها تاکید کرد و اظهار داشت: ما خدمتگزار مردم هستیم و باید طوری برخورد کنیم که روحیه امید در آن‌ها حفظ شود و مشکلات مردم برطرف شود.

معاون وزیرامور اقتصادی و دارایی در این بازدید، در جریان روند پاسخگویی به مطالبات مردمی، اصناف، واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی استان یزد قرار گرفت و دستورات لازم برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم و فعالان اقتصادی استان به مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد صادر نمود.

در این بازدید رؤسای ادارات، بانک‌ها و دفاتر بیمه استان، مهمترین مطالبات مردمی را به معاون و نماینده تام الاختیار وزیر اقتصاد گزارش دادند.
میز ارتباطات مردمی در اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد برای پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم در حوزه مسائل مالیاتی، گمرکی، بیمه، بانک، اموال تملیکی و بورس طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ۲۱، ۲۲ و ۲۳ دایر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.