سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محور کرمان ـ شهداد، پس از ساعاتی انسداد بازگشایی شد

رییس اداره راه وحمل ونقل جاده ای در شهداد گفت: محور شهداد ـ کرمان که براثر بارش برف و یخ زدگی ساعاتی مسدود شده بود، بدون فوت وقت باز شد.

 در پی گزارشی مبنی بر اینکه طبق اعلام مسافران و رانندگان، محور شهداد ـ کرمان از ساعت ۲ بامداد تا ۷ صبح امروز به دلیل بارش برف و یخ زدگی شدید مسدود بوده و باعث ترافیک و نارضایتی رانندگان شده است. موضوع را پیگیری کردیم.  

مسافران و رانندگان گفتند: متاسفانه اداره راه تجهیزات لازم برای بازگشایی مسیر را نداشت.

خبرنگار باشگاه خبرنگاران در شهداد این موضوع را پیگیری کرد.  

محمد ملکشاهی، رییس اداره راه وحمل ونقل جاده‌ای در شهداد با اشاره به اینکه یخ زدگی در تمام نقاط استان کرمان بوده است، گفت: بارش برف و یخ زدگی از سیلوی کرمان آغاز شده و تا محور شهداد ـ کرمان ادامه داشت.

او ضمن تشکر از صبر و تحمل رانندگان افزود: با تلاش کارکنان اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای در شهداد، از ساعتی پیش، محور شهداد ـ کرمان باز و تردد برای رانندگان برقرار است.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه به همراه داشتن زنجیر چرخ در این محور الزامی است؛ از رانندگان خواست: نکات ایمنی را رعایت و با احتیاط رانندگی کنند.

جمعیت هلال احمر شهداد نیز از ساعت ۲ بامداد با حضور در این محور به رانندگان و مسافران در راه مانده در برف و کولاک، خدمات امدادی  ارائه و در بین آن ها مواد غذایی توزیع کرد.  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۲ دی ۱۴۰۱
عالی ممنون از شما خبرنگار زحمتکش شهر شهداد خانم پورحسینی