سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۲۳۹ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان گچساران

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: ۲۳۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات امسال برای اشتغالزایی در اختیار مددجویان زیر پوشش این شهرستان قرار گرفته است.

هوشنگ دارفرین افزود: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات بانکی و امدادی برای اجرای ۳۱۰ طرح به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران و غیر مددجویان دارای شرایط پرداخت شده است.

وی بیان کرد: مبلغ هر یک از این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال بوده است.

دارفرین اظهار کرد: از این میزان تسهیلات اشتغال پرداخت شده در سالجاری بیش از ۴۷ مورد امدادی بوده که ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات در این زمینه پرداخت شد.

وی تاکید کرد: این طرح ها در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات اجرا شده است.

دارفرین افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال نیز قرار است ۶۰۰ طرح اشتغالزا با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در گچساران اجرا شود و همچنین ۱۵۰ فرصت شغلی از طریق معرفی به کاریابی های شهرستان ایجاد شود.

وی ابراز کرد: پرداخت تسهیلات اشتغال با هدف توانمندسازی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت این نهاد حمایتی و غیر مددجویان دارای شرایط انجام می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: اشتغال پایدار مهم ترین راه توانمندسازی مددجویان شهرستان برای کاهش وابستگی آنان به مستمری این نهاد حمایتی است.

وی تصریح کرد: ۲۰۲ میلیارد ریال تسهیلات سال گذشته برای اشتغالزایی در اختیار ۴۸۰ مددجویان زیر پوشش این شهرستان و غیر مددجویان دارای شرایط قرار گرفته است.

دارفرین ابراز کرد: هم اکنون بیش از ۷۰۰ متقاضی پشت نوبت تسهیلات اشتغالزایی این نهاد حمایتی است.

وی بیان کرد: بیش از۳۹۴ میلیارد ریال تسهیلات اخیرا استانداری از محل تبصره ۱۶ قانون بودجه برای ایجاد اشتغال گچساران در اختیار کمیته امداد این شهرستان قرار داد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران گفت: این میزان اعتبار برای اشتغال ۳۰۰ مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران و غیر مددجویان دارای شرایط در نظر گرفته شد.

وی گفت: هم اکنون جمعیتی افزون بر سه هزار و ۴۰۰ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در گچساران قرار دارند.

دوگنبدان مرکز شهرستان ۱۲۶هزار نفری گچساران در ۱۵۷ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.