سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم بین‌المللی گرامیداشت "روز زن و مقام والای مادر" مطرح شد:

همکاری ۵۰۰ هزار بانو با هلال‌احمر

عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: ۵۰۰ هزار بانو در جمعیت هلال احمر فعالیت دارند.

سمیه رفیعی عضو شورای عالی جمعیت هلال‌احمر در جریان برگزاری مراسم جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر از سوی هلال‌احمر گفت: همدلی موجود در هلال احمر باید الگویی برای تمام سازمان‌ها باشد. مدل توسعه سرمایه اجتماعی، بازیابی اعتماد عمومی و مدل خدمت گزاری بی منتی که در هلال احمر وجود دارد باید برای سایر دستگاه‌ها و برای همه مردم ترویج شود.

وی اظهار کرد: ما باید یاد بگیریم و یاد بدهیم که این جریان در تمام امور کشور تسری پیدا کند.

رفعیی در ادامه افزود: در جمعیت هلال احمر ۵۰۰ هزار بانو به شکل کارمندی، داوطلب، امدادگر و ... در حال فعالیت و ارائه خدمات بشردوستانه هستند. تفاوت فعالیت آن‌ها این است که نگاه خانم‌ها به حوزه علمی یک نگاه مسئولیت پذیرانه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی نشان کرد: بانوان ایرانی، در تمام امور فعالیت جدی و موثر دارند.

منصوره کرمی معاون امور زنان جمعیت هلال احمر نیز در ادامه این مراسم گفت: زنان زیادی در کنار هلال احمر بوده اند و علاوه بر ایفای نقش همسری و مادری در کنار این ارگان به فعالیت بشردوستانه پرداخته اند، از این حیث فعالیت این بانوان دارای اهمیت بیشتری است.

مشاور امور زنان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: اگر همگی در کنار هم و به صورت همدلانه فعالیت و حضور در جامعه داشته باشیم، قطعا امنیتی مثال زدنی هم خواهیم داشت.

گفتنی است؛ این مراسم بین‌المللی با حضور بانوان شاغل در هلال‌احمر و حضور برخط کارکنان مراکز درمانی هلال‌احمر در خارج از کشور برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.