سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام عملیات برف روبی مسیرهای جاده ای خراسان جنوبی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه برف روبی جاده های روستایی امروز ظهر به اتمام رسید، گفت: همه مسیرهای اصلی و شریانی استان باز است.

آخوندی گفت: به واسطه برف و یخ زدگی در برخی از جاده‌های خراسان رضوی شب گذشته برخی از مسیر‌های خراسان جنوبی به سمت مشهد بسته بود.

او افزود:  در حال حاضر این مسیر‌ها باز است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی  با اشاره به اینکه در حال حاضر همه مسیر‌های اصلی و شریانی خراسان جنوبی باز است و مسدودی نداریم، گفت: تنها در برخی از جاده‌های روستایی به ویژه در شهر‌های زیرکوه و درمیان به واسطه برف و یخ زدگی تردد با مشکل رو به رو است.

او ادامه‌داد: برف‌روبی جاده‌های روستایی تا ظهر امروز ادامه  داشت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اظهار کرد: علی رغم هشدار‌هایی که داده بودیم، ولی برخی از شهروندان شب گذشته عازم سفر شده بودند.

آخوندی بیان کرد: این شهروندان در بارش برف و باران دچار مشکل شدند که هزار و ۵۰۰ نفر از این در راه ماندگان در حسینیه‌ها و مراکز بین راهی اسکان داده شدند.

او یادآور شد: بیشتر این مسافران در مسیر بیرجند به قاین و یا در مسیر گناباد به قاین بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: همچنان از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم که از سفر‌های غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت نیاز تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.