سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام خبر داد

کشف ۲۰ فقره سرقت در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی درایلام

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری ۷ سارق حرفه‌ای وکشف ۲۰ فقره سرقت در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد، فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایلام در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات به حق شهروندان، طرح دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب را در سطح شهرستان به مرحله اجراء در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران با اقدامات هدفمند و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۷ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۲۰ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام ادامه داد: دستگیری ۲ ارازل و اوباش، ۹ متهم و محکوم قضایی و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به کشف مغادیری از انواع مواد مخدر، تصریح کرد: در این طرح، ۲ فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۷ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

سرهنگ حیدری زاد در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در ماه‌های پایانی سال بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.