سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان برگزار شد

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز با معرفی صاحبان ۴۰ اثر برگزیده به کار خود پایان داد.

مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز از صاحبان ۴۰ اثر در ۱۱ محور به عنوان آثار برتر با اهدای جوایز نقدی تجلیل شد.

او از ارسال یک هزار و ۴۸۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره با افزایش ۷ درصدی ارسال آثار در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: این آثار در قالب‌های «خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «تیتر»، «یادداشت»، «کاریکاتور»، «مستند کوتاه»، «کلیپ»، «موشن گرافیک»، «اینفوگرافیک» و «عکس» به شرط انتشار در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری مجاز و یا رسانه ملی به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده بودند.

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان، شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشغال آفرین)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صتعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه، فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی – اسلامی از محور‌های این جشنواره بود.

پارسا تصریح کرد: گردشگری گیلان (فرصت‌ها و تهدید‌ها)، سراوان رشت کوهستان زباله (واقع نگاری و مطالبه گری)، تهدید‌های تغییر کاربری اراضی کشاورزی گیلان هم از محور‌های بومی هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.