سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی در جشنواره رازی

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: از برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی که در تولید علم شاخص هستند، تقدیر می شود.

یونس پناهی در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی گفت: طبق نتایج اعلام شده در نظام ارزشیابی جامع دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی سال جاری کشور بر اساس دسته بندی تیپ‌های یک، دو، سه و همچنین دانشگاه‌های مستقل علوم پزشکی، برترین‌ها از جنبه طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار، در جشنواره رازی تقدیر می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با اشاره به طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار تصریح کرد: نظام ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی مبتنی بر اصل حاکمیت و رهبری، تولید علم و دانش، تولید فناوری است و امسال از نظر داشتن تحقیقات و طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار دانشگاه‌ها مورد سنجش قرار داده شدند. طبق تعریف و شاخص گذاری انجام شده، طرحی اثرگذار است که بتواند خلا‌های موجود در جامعه را شناسایی کند و برای پاسخ به آن نیاز‌ها راهکار ارائه دهد.

وی افزود: در ارزشیابی انجام شده هدف این است که بدانیم مجموعه طرح‌هایی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می‌شود چند درصدشان می‌تواند نیاز‌های حوزه سلامت را مرتفع کند.

پناهی خاطر نشان کرد: برترین دانشگاه‌های فناور علوم پزشکی کشور نیز در هفتمین فن‌بازار ملی سلامت مورد قدردانی قرار گرفتند.بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن ۱۴۰۱ در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

برچسب ها: علوم پزشکی ، دانشجو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.